Thursday, December 22, 2011

Tak Suka Buat Jugak

Kdg2 ape yg kita xsuka itulah yg terbaik utk kita. Hari tu selepas aku sakit hati dgn satu company yg buat biz secara MLM, lg aku xmahu dah buat biz yg MLM nih..xkesahla bolih dpt duit berjuta pon aku xheran..Sbb bukan aku mencari kekayaan harta semata2. Tp aku nk cr kesengan yg menenangkan. Malas la nk citer byk nape aku sakit hati ngn company nih.

Ape yg penting skrg nih aku dah jth hati dgn satu bisnes ni. MLM jugakkkk..la ape ni?hahahahaha..pening aku. Tp kali ni aku xnk pk dah ape skalipon company tu guna sistem. Yg penting ianya halal, yup bkn semua MLM haram ye. Tataulah ape pendapat org. Tp nk bg pendapat ttg hukum jgn main bagi jerk. Kajilah dulu...Aku pon bukan main redah je. Malas nk cite pnjg..yg pntg company nih patuh syariat menepati garis panduan bg sistem MLM yg dibenarkan. Aku slalu mohon pd Allah smga diredhai ape sj yg aku lakukan dan diberi petunjuk jika ianya salah, krn aku telah berusaha mencari sesuatu yg halal.

Huh!!! MLM lagi..ok xpe..xpyh kesah pon MLM ke ape. Xyah pk la, asal kita suka nk buat dan berusaha utk berjaya. Selebihnya serahkan kpd Allah S.W.T.

Sekali pk mcm xpercaya je aku join biz ni. Allah maha mengetahui segalaNYA.
Aku mencari sesuatu utk dilakukan dan menjadi cemerlang dlm bidang ini, tanpa mengabaikan tanggungjawab sbgai isteri & ibu. Oh tidakkkk, aku bukan mengejar kemewahan semata2...tp aku ada impian, & semoga Allah redha dgn apa yg aku pilih. Amin.

Ps: mencari ketenangan dlm kesenangan dan keredhaan Allah s.w.t.

No comments:

Post a Comment