Wednesday, February 4, 2009

at my opiss...

Aku kat opis nih..hihihi...
sekeja je sekejap je sekejap jer....huhu...takot org kata aku xbuat keje plak..
OT tp xwat keje...huhu...sekejap je nih nak singgah sekejap je nih...:P..
aku dah sakit belakang,urat saraf, gusi gigi...bahu tangan sume dah sakit...
beznya balik tido....uwaaaaaaaaa...sudah merapu2...
aku sebenarnya teringin nak mencorat coret cerita tp aku blum ada masa...huhu
sedeynya...bez jer baca blog2 org lain...mcm2 cerita suka duka kehidupan...kdg2 bley menginsafkan pon ada....
kat opis nih ada la beberapa org lagi 2,3 4 org je nih...terpaksa la keje macam nih cari rezeki lebey...aku klu boley xnak menyusahkan sesiapa sbb tu cri duit lebey nih...aku xnk la xcukup pulus passtu nk mitak tlg or lain...xbley xbley...klu bley aku xnak menyusahkan sesiapa...selagi terdaya aku watla...lagipon mlm2 nih aku wat keje ringan2 jer..cop2 jer..macam kat post opis tuuu...sampai merah satu tgn..xcukup tangan ngn muka2 n baju2 skali..hahahha...
ukuplah dulu setakat nih..aku naksambung wat keje dah....xley time OT tp keje xwat...xberkat tau..hihi..kdg2 wat jugak...Ya Allah ampunkan aku...huhu..

P/s:Hidup Indah Jika Segalanya Kerana Allah...Tq Allah

1 comment: